VASTAANOTTOVIRKAILIJA

Sinä olet parasta, mitä meille on tapahtunut.

Kesällä pahamaineiselle Kakolanmäelle Turkuun avautuu Hotel Kakola. Se on kotimainen ja yksityinen hotelli, joka rakentuu parhaillaan entiseen vankilarakennukseen. Hotel Kakolaan tulee 150 huonetta, korkeatasoinen ravintola Ruben sekä laajat kokous- ja juhlatilat yli 500 hengelle. Meillä on yksi tavoite. Teemme Hotel Kakolasta kaupungin korkeatasoisimman hotellin, joka tunnetaan huikeasta palvelustaan. Palvelusta, josta ei puutu tunteen paloa, osaamista eikä persoonaa.

Millaisia tyyppejä me sitten haemme? Tyyppejä, joiden ammattiylpeys paistaa kilometrien päähän. Tyyppejä, jotka haluavat vihdoinkin päästä toteuttamaan ne parhaat, hullut ideat. Tyyppejä, jotka haluavat näyttää Suomen hotellialalle suuntaa ja nostaa rimaa muidenkin puolesta. Ammattilaisia, jotka tuovat uuden tason palvelukulttuurin Turkuun.

Me arvostamme sitä, että olet raudan kova ammattilainen sarallasi, ja asiakaspalvelu on sinulla DNA:ssa. Mutta ennen kaikkea arvostamme asennetta. Jos olet suuri persoona, meillä saat olla juuri sellainen.

Oletko sinä parasta, mitä Hotel Kakolalle on tapahtunut? Lähetä hakemus, joka saa meidät rakastumaan sinuun.

 

Vastaanottovirkailija (112,5h/ 90h/ tarvittaessa työhön kutsuttaessa)

Tällaista tyyppiä etsimme.

Suhtaudut intohimoisesti asiakaspalveluun ja asiakkaiden odotusten ylittämiseen. Omaat kaupallisen ajattelutavan ja ymmärrät, että lisämyynti on erinomaista palvelua. Seuraat tiiviisti, mitä alalla tapahtuu, ja nyt palat halusta olla mukana avaamassa Suomen vaikuttavinta hotellia. Sinulla on kokemusta korkeatasoisen hotellin vastaanotossa työskentelystä.

Rakastat ihmisiä ja heidän odotustensa ylittämistä. Ymmärrät myös, että jokaisen tuotetun ”WAU elämyksen” takana on määrätietoista taustatyötä ja pikkutarkkaa yksityiskohtien kanssa pakertamista. Vaikka valtaosa työstä on asiakaspinnassa, on taustatkin pidettävä kunnossa.

Ymmärrät, että hotelli on auki vuorokauden ja vuoden ympäri, ja työ on usein ilta- ja viikonloppupainotteista. Myös yövuorot kuuluvat tehtävään. Vastaanotto on hotellin ”hermokeskus” jossa kehittyy ensivaikutus koko yhtiöstä ja sen palvelusta. Työn nopeatempoisuus ei sinua pelota, vaan nautit vauhdista ja muuttuvista tilanteista.

Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot, hallitset sujuvasti suomen ja englannin kielet ja pärjäät ruotsinkielisten asiakkaiden kanssa. Jaat kanssamme kestävän kehityksen – ja yhdenvertaisuuden arvot ja huolehdit niiden toteutumisesta jokapäiväisessä työssäsi.

 

Vastuullasi on.

Nautit olla osana tiimiä, mutta kykenet itsenäiseen työskentelyyn ja pystyt pitämään samanaikaisesti monta palloa ilmassa. Olet sanavalmis eikä sinulla ei mene sormi suuhun kiperässäkään tilanteessa. Vastaanotossa olet ”hotellimme kasvot”. Luot vieraillemme positiivisen ensivaikutelman iloisuudellasi, välittömyydelläsi ja ammattitaidollasi. Vieraidemme viihtyvyyden takaamiseksi huolehdit, että varaukset ovat järjestyksessä, sähköposteihin, kyselyihin ja palautteisiin vastataan nopeasti, komissiot ja tilitykset ovat aikataulussa ja sentilleen oikein.

Vastaanoton henkilökunta hoitaa myös myyntipalvelun tehtäviä, miehittää vastaanoton yhteydessä toimivaa viini- ja aulabaaria sekä auttaa vieraitamme concierge-palveluissa. Tarvittaessa myös huonepalvelu toimii vastaanotosta käsin. auttaa kaikkia ja tehdä yhteistyötä yli osastonrajojen tiimihengen ja asiakastyytyväisyyden optimoimiseksi.

Esimerkilläsi ylläpidät kannustavaa ilmapiiriä ja olet mukana luomassa Suomen parasta työpäiväkokemusta. Sitoudut yhdessä sovittuihin myyntitavoitteisiin, ja osaltasi edesautat niiden saavuttamisessa. Yhdessä koko henkilökunnan kanssa huolehdit työsuojelun, yhdenvertaisuuden, paloturvallisuuden & ensiavun ja Green Key -vastuullisuusasioiden toteutumisesta kaikkialla hotellin toiminnassa.

 

Me tarjoamme sinulle.

Tarjoamme sinulle merkittävää roolia Hotel Kakolan tarinassa. Tarjoamme mahdollisuuden vaikuttaa siihen, miltä hotelliala näyttää, kuulostaa, tuntuu, tuoksuu ja maistuu Suomessa.

Saat työn, jossa voit laajentaa omaa osaamistasi, toteuttaa intohimoasi ja käyttää luovuuttasi. Tarjoamme myös kilpailukykyisen palkan sekä kattavat henkilökuntaedut ja sairauskuluvakuutuksen.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tehtävästä antaa hotellinjohtaja Eerika Rinne.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV 7.6.2020 mennessä osoitteeseen eerika.rinne@kakola.fi

Saapuminen
Loka 2020
Lähtö
Loka 2020
Yhteydenotto

Hotel Kakola avaa ovensa syyskuussa

Huoneet ovat varattavissa 1.10. alkaen.

Ota Hotel Kakolan Facebook ja Instagram seurantaan ja pysyt kärryillä kaikista käänteistä.

Lämpimästi tervetuloa kiven sisään, pian nähdään!